C.E.A.C. (Comisia Evaluarea şi Asigurarea Caltăţii)

       Plan managerial al Comisiei de Evaluare şi Asigurare a Calităţii 2022-2023
       Regulamentul de organizare şi funcţionare a Comisiei pentru Evaluarea şi Asigurarea Calităţii 2022-2023
       Raport de activitate al Comisiei pentru Evaluarea şi Asigurarea Calităţii 2021-2022

       PROCEDURI C.E.A.C. 2024-2025

Cod procedură Denumirea procedurii
OPIS OPIS PROCEDURI C.E.A.C.
PO-01 Constituirea C.E.A.C.
PO-02 Alegerea membrilor C.E.A.C.
PO-03 Protecţia datelor cu caracter personal.
PO-04 Accesul în unitate al personalului, elevilor şi vizitatorilor.
PO-05 Stabilirea obiectivelor unităţii de învăţământ.
PO-06 Apărarea împotriva incendiilor.
PO-07 Repartizarea elevilor în clasa pregătitoare.
PO-08 Evaluarea internă.
PO-09 Analiza culturii organizaţionale.
PO-10 Colectarea feedback-ului de la beneficiarii şi partenerii educaţionali.
PO-11 Măsurarea satisfacţiei personalului.
PO-12 Controlul documentelor şi înregistrărilor.
PO-13 Monitorizarea, evaluarea, revizuirea şi îmbunătăţirea calităţii.
PO-14 Acoperirea orelor în cazul absenţei neaşteptate a cadrelor didactice.
PO-15/1 Curriculum la decizia şcolii (CDŞ).
PO-15/2 Curriculum în dezvoltare locală (CDL).
PO-16 Abordarea punctelor slabe din autoevaluare.
PO-17 Elaborarea şi promovarea ofertei şcolare.
PO-18 Evaluarea elevilor.
PO-19 Inserţie profesională pentru cadrele didactice noi / fără experienţă recentă.
PO-20 Asigurarea accesului liber la informaţiile de interes public.
PO-21 Învoirea personalului didactic de la activităţile didactice.
PO-22 Desfăşurarea activităţilor de pregătire practică şi a stagiilor de pregătire practică în contextul prevenirii îmbolnăvirii cu Sars-Cov-2.
PO-23 Activităţi extracurriculare.
PO-24 Organizarea şi funcţionarea comisiei paritare.
PO-25 Desfăşurarea cursurilor.
PO-26 Organizarea cadrelor / comisiilor metodice.
PO-27 Stabilirea şi acordarea burselor şcolare.
PO-28 Organizarea şi desfăşurarea examenelor de corigenţă.
PO-29 Organizarea şi desfăşurarea examenelor de diferenţă.
PO-30 Comportamentul şi ţinuta elevilor.
PO-31 Curăţenia şi dezinfecţia în unitate.
PO-32 Elaborarea planificărilor.
PO-33 Consemnarea notelor şi absenţelor în catalog.
PO-34 Monitorizarea procesului predare-învăţare-evaluare.
PO-35 Concediile medicale.
PO-36 Reducerea absenteismului.
PO-37 Organizarea serviciului pe şcoală şi clasă - sarcinile profesorului de serviciu şi ale personalului nedidactic de serviciu.
PO-38 Observarea predării şi învăţării.
PO-39 Stilurile de învăţare.
PO-40 Gestionarea patrimoniului unităţii de învăţământ.
PO-41 Elaborarea şi aplicarea chestionarelor.
PO-42 Pregătirea suplimentară a elevilor.
PO-43 Evaluarea personalului didactic.
PO-44 Achiziţionarea manualelor şi cărţilor la biblioteca şcolii.
PO-45 Procedură privind protecţia muncii în cabinete, laboratoare şcolare.
PO-46 Instruire în laboratorul tehnologic.
PO-47 Autoevaluarea instituţională.
PO-48 Siguranţa elevilor, personalului şi bunurilor unităţii.
PO-49 Certificarea competenţelor profesionale nivel III.
PO-50 Consilierea elevilor.
PO-51 Accesul la resursele materiale.
PO-52 Colaborarea cu agenţii economici în vederea efectuării instruirii practice.
PO-53 Acţiuni în cazul pătrunderii prin efracţie a persoanelor străine în incinta şcolii.
PO-54 Evaluarea rezultatelor învăţării şi monitorizarea traseului şcolar.
PO-55 Acordarea feedback-ului din partea elevilor privind activitatea de învăţare, predare şi evaluare în învăţământul preuniversitar.
PO-56 Monitorizarea frecvenţei şi disciplinei în rândul elevilor.
PO-57 Înregistrarea şi gestionarea dovezilor.
PO-58 Gestionarea situaţiilor de urgenţă.
PO-59 Soluţionarea situaţiilor curente.
PO-60 Petrecerea recreaţiilor de către elevi.
PO-61 Siguranţa şi securitatea elevilor.
PO-62 Elaborarea portofoliului cadrelor didactice.
PO-63 Implicarea părinţilor în educaţia instituţională.
PO-64 Urmărirea traseului profesional al absolvenţilor.
PO-65 Asigurarea serviciilor medicale de urgenţă.
PO-66 Informarea elevilor claselor terminale despre examenele de absolvire.
PO-67 Organizarea concursurilor de angajare în vederea ocupării unui post vacant.
PO-68 Organizarea şi funcţionarea comisiei de disciplină.
PO-69 Identificarea punctelor tari, punctelor slabe, oportunităţilor şi ameninţărilor.
PO-70 Înregistrarea în contabilitate a imobilizarilor necorporale şi corporale.
PO-71 Întocmirea statelor de salarii.
PO-72 Organizarea şi conducerea contabilităţii.
PO-73 Sănătatea şi Securitatea în Muncă.
PO-74 Comunicarea internă - informarea cadrelor didactice.
PO-75 Managementul conflictelor de muncă.
PO-76 Evidenţa învoirilor şi a concediilor şi monitorizarea prezenţei.
PO-77 Cercetarea disciplinară şi sancţionarea personalului didactic şi / sau didactic auxiliar.
PO-78 Organizarea şi desfăşurarea admiterii în liceu.
PO-79 Acordarea avizului directorului pentru ocuparea posturilor didactice / catedrelor vacante / rezervate.
PO-80 Desfăşurarea cursurilor în mediul on-line.
PO-81 Prevenirea şi combaterea violenţei în şcoală.
PO-82 Păstrarea bazei materiale în laboratoarele de informatică / AEL.
PO-83 Realizarea, validarea şi aprobarea ofertei şcolii.
PO-84 Încheierea situaţiei şcolare.
PO-85 Elaborarea orarului şcolii şi programarea serviciului pe şcoală.
PO-86 Completarea cataloagelor.
PO-87 Instruirea şi perfecţionarea personalului.
PO-88 Înregistrarea progresului şcolar.
PO-89 Completarea, colectarea, validarea, păstrarea condicii / fişelor de prezenţă.
PO-90 Completarea documentelor şcolare.
PO-91 Evidenţa dosarelor profesionale.
PO-92 Întocmirea pontajului.
PO-93 Inventarierea elementelor de activ şi de pasiv.
PO-94 Înregistrarea în contabilitate a imobilizărilor necorporale şi corporale.
PO-95 Control intern privind angajamentele bugetare.
PO-96 Distribuirea produselor lactate şi de panificaşie.
PO-97 Împrumutul documentelor din bibliotecă.
PO-98 Achiziţii publicaţii bibliotecă.
PO-99 Casarea publicaţiilor din bibliotecă.
PO-100 Inventarierea publicaţiilor din bibliotecă.
PO-101 Motivarea absenţelor elevilor.
PO-102 Informarea regulată a elevilor şi părinţilor despre progresul şi rezultatele şcolare, corigenţe şi situaţii neîncheiate.
PO-103 Organizarea activităţilor din cadrul programului Şcoala altfel "Să ştii mai multe să fii mai bun!".
PO-104 Protecţia muncii pentru elevi şi profesori.
PO-105 Modificarea duratei contractului individual de muncă din durată determinată de un an în contact individual de muncă pe durata de viabilitate a postului / catedrei, pentru cadrele didactice calificate.
PO-106 Modul de aplicare a condiţiilor specifice de ocupare a posturilor didactice / catedrelor vacante.
PO-107 Obţinerea avizului conducerii Liceului Tehnologic "Florian Porcius" Rodna în scopul organizării de tabere, excursii, expediţii şi a altor activităţi de timp liber.
PO-108 Organizarea Programului "Săptămâna verde".
PO-109 Compensarea în bani a concediului de odihnă neefectuat.
PO-110 Ocuparea posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate din învăţământul preuniversitar cu personal didactic de predare calificat în regim de plată cu ora.
PO-111 Echivalarea perioadelor de studii corespunzătoare învăţământului general obligatoriu din sistemul de învăţământ românesc, efectuate în străinătate şi la organizaţiile furnizoare de educaţie.
PO-112 Pensionarea / menţinerea ca titular în funcţia didactică, peste vârsta de 65 de ani a personalului didactic de predare titular care îndeplineşte condiţiile de pensionare până la data de 01.09.2025.
PO-113 Procedura operaţională privind închirierea spaţiilor, terenurilor sau utilajelor temporar disponibile.
PO-114 Organizarea şi desfăşurarea activităţilor în sala de sport.
PO-115 Comunicarea inter şi intrainstituţională.
PO-116 Siguranţa elevilor în şcoală şi siguranţa elevilor implicaţi în activităţi în afara şcolii.
PO-117 Întocmirea regulamentului intern.
PO-118 Privind arhivarea documentelor şi înregistrărilor.
PO-119 Completarea normei didactice la nivelul unităţii pentru anul şcolar 2024-2025.
PO-120 Accesibilitatea la tehnologie (TIC) a elevilor şi a personalului angajat în interesul învăţământului.
PO-121 Accesul în cabinetul de informatică în timpul şi în afara programului.
PO-122 Acordarea primului ajutor în caz de electrocutare.
PO-123 Acordarea tichetelor sociale pe suport electronic pentru sprijin educaţional.
PO-124 Acţiuni corective - tratarea reclamaţiilor.
PO-125 Acţiuni preventive.
PO-126 Activitatea coordonatorului pentru proiecte şi programe educative şcolare şi extraşcolare.
PO-127 Activităţi de informare şi conştientizare asupra fenomenului de bullying pentru personalul unităţii, elevi/copii, părinţi.
PO-128 Anticorupţia.
PO-129 Antifraudă.
PO-130 Asigurarea accesului egal la educaţie a tuturor elevilor.
PO-131 Centralizarea rezultatelor la învăţătură.
PO-132 Colectarea şi sintetizarea regulată a opiniilor şi propunerilor elevilor, părinţilor şi a altor factori interesaţi.
PO-133 Combaterea bullying-ului şi a cyberbullying-ului prin intervenţie integrată, prin identificare şi semnalare.
PO-134 Combaterea discriminării în sala de clasă.
PO-135 Combaterea insuccesului şcolar.
PO-136 Comisia de disciplină.
PO-137 Comisia de mobilitate a personalului didactic de la nivelul unităţii.
PO-138 Comportamentul în caz de cutremur.
PO-139 Comportamentul în caz de inundaţie.
PO-140 Comunicarea formală externă cu angajatorii şi cu alte instituţii şi grupuri semnificative de interes.
PO-141 Comunicarea formală externă cu părinţii.
PO-142 Consilierea educativă.
PO-143 Consilierea psihopedagogică individuală şi de grup.
PO-144 Consiliul reprezentativ al părinţilor / asociaţia de părinţi.
PO-145 Consiliul şcolar al elevilor.
PO-146 Constituirea şi funcţionarea comitetului de părinţi.
PO-147 Constituirea şi funcţionarea consiliului clasei.
PO-148 Controlul înregistrărilor.
PO-149 Controlul procesului neconform.
PO-150 Declararea cadourilor.
PO-151 Privind consilierea etică a personalului contractual.
PO-152 Semnalare neregularităţi.
PO-153 Semnalare neregularităţi.
PO-154 Managementul riscurilor de corupţie în cadrul unităţilor din învăţământul preuniversitar.
PO-155 Privind achiziţiile publice.
PO-156 Anticorupţia.
PO-157 Completarea şi depunerea declaraţiilor de avere şi de interese.
PO-158 Colaborare cu CJRAE.

LICEUL TEHNOLOGIC FLORIAN PORCIUS RODNA